2010-01-18

Jag älskar detta liv...eller?

Klockan är snart fyra på morgonen. Taxin hämtade upp mig klockan sju i går morse! SAS lyckades fördröja avfärden från Arlanda ett par timmar (resulterade i byte av flygplan), så det fanns ingen anslutning i Frankfurt. De ända kvarstående alternativen var New York eller Toronto. Chicago eller South Bend, som var resmålet, kunde jag glömma.
Helt rätt - jag sitter på ett hotellrum vid flygplatsen i Toronto. Bagaget är någonstans - man vet inte var! Mitt flyg till Chicago går i morgon klockan 07.15, så jag måste upp fem!
Vem sa söndag?


Ja, som sagt jag försöker att intala mig själv att jag älskar detta liv, men ibland är det svårt. Då får jag tänka på Barbro (eller vad hon nu skall heta), Erikas ev nya lägenhet och sommarveckorna i Saint Tropez.

1 kommentar:

  1. Usch, vad trist när sånt händer. Men tänk såhär - tänk om du hade klivit ombord på det planet som det var ngt fel på och det hade hänt ngt...för det vill vi INTE!

    Prövade ett vitt vin från Österrike i helgen, Leth, väldigt gott!

    kram

    SvaraRadera